E-ügyintézés az E-Krétában

A gyorsabb és papírtakarékosabb ügyintézés érdekében a KRÉTA felületén 2019. március 1-jétől az iskolai ügyintézési feladatok egy részét elektronikusan is intézhetik. Jelenleg ezek az elérhető lehetőségek :

Általános iskola beiratkozás új lehetősége:
Lehetőség nyílik a szülőknek/gondviselőknek arra, hogy az eÜgyintézés online felületén előzetesen jelentkeztessék gyermeküket a választott iskolába. A jelentkezés kétféle módon lehetséges:

  1. Azon szülők, /gondviselők, akik már rendelkeznek KRÉTA szülői, /gondviselői hozzáféréssel (tehát már idősebb gyermekük köznevelési intézménybe jár), úgy a rendszerbe való belépéssel automatikusan eléri ezt a felületet.
  2. Azon szülők, /gondviselők, akik még nem rendelkeznek KRÉTA szülői, /gondviselői hozzáféréssel https://eugyintezes.e-kreta.hu oldalon keresztül “Új ideiglenes felhasználóként” regisztrálhatnak.

A felületen a leendő diákok adatait és kötelező nyilatkozatokat kell megadni, feltölteni.
FONTOS! A személyes megjelenés ennek ellenére sem maradhat el!!!

Az ügyintézési felület itt érhető el: https://eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolap

További információt az alábbi felületeken találhatnak: https://eugyintezes.e-kreta.hu/info, melynek segítségével az eÜgyintézés használatához szükséges ismeretek elsajátíthatóak mindenki számára.

A felület használatához segítséget itt találnak: https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17760714

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.